3D nyomtatás

3D nyomtatás

A kezdetek

2019. október 18. - Tibooo

Sziasztok!

Pár éve amikor utolért a szorongás, nem gondoltam, hogy találok egy új hobbit, ami eltereli a gondolataim és segít lekötni a figyelmem. Aztán vettem egy 3d nyomtatót, egy Creality Ender 3 személyében és minden megváltozott.

creality-ender-3-220-220-250mm-print-size-ender-3_3.jpgA kezdeti - totális tapasztalatlanságból adodó problémák leküzdése után - igazi rajongás uralkodott el rajtam. Kitapasztaltam a Cura és a nyomtató beállításait, kijavítottam a gép gyárilag gyengén kivitelezett részeit (műanyag extruder, gagyi "ptfe" cső). Azóta a gép új gazdára talált, én pedig várom az utód érkezését, ami egy szintén Creality Cr10 v2 lesz.

 

Tb

A bejegyzés trackback címe:

https://3dprintingcreality.blog.hu/api/trackback/id/tr6415232754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása